توسعه دهنده ای که به مشکلات Testnet اشاره کرد می گوید، کاردانو اکنون بهتر از همیشه است

توسعه دهنده ای که به مشکلات Testnet اشاره کرد می گوید، کاردانو اکنون بهتر از همیشه است

1401/05/30

کاربر Cardano، آدام دین، که برخی از مشکلات شبکه آزمایشی را در هارد فورک آینده Vasil علامت گذاری کرده است، یک اسکرین شات از آخرین آزمایش Vasil خود را به اشتراک گذاشته است که تگ های ساخت، با هم، قوی تر، بهتر از همیشه را گذاشته است. همانطور که قبلاً گزارش شد، آدام دین مسائل مهم را با گره قبلی Vasil 1.35.2 برجسته کرد و بحثی را در جامعه به راه انداخت. دین سپس نشان داد که ارتقاء Vasil سریع پیش رفت که منجر به مشکلات فنی شد. پس از اتصال سخت شبکه آزمایشی Cardano به عملکرد Vasil با گره اولیه Vasil 1.35.0، تیم‌های IOG در نتیجه باگ‌های کشف‌شده، روی نسخه‌های 1.35.1 و 1.35.2 کار کردند. سپس این تیم Vasil node 1.35.3 را منتشر کرد، که خالق Cardano، چارلز هاسکینسون، خاطرنشان کرد که پس از ترغیب قبلی SPOها برای ارتقا به گره، آزمایش های زیادی بر روی آن انجام شده است.


اپراتورهای استخر سهام، اصلاح را تأیید می کنند

  به گفته اپراتور استخر Cardano، اندرو وستبرگ، رفع مشکلاتی که قبلا در نسخه 135.3 به آنها اشاره شد رفع شده است و توسط سایر SPO ها تایید شد. یکی از کاربران توییتر که با نام کراکن تاریخی شناخته می‌شود نیز به گره Vasil 1.35.3 چراغ سبز نشان می‌دهد، او می گوید، اشکالاتی که در نسخه 1.35.2 وجود داشت و مسائلی که برای testnet در spo dev net ایجاد کرده بود، بازیابی کرده است. در حال حاضر، به نظر می رسد که 1.34.1 و 1.35.3 از نظر استفاده از قرارداد هوشمند مطابق انتظار عمل می کنند و همه چیز خوب به نظر می رسد. بنیانگذار Adahandle، Conrad نیز در توییتی این موضوع را تأیید کرد: توییتی مجدد برای تأیید این موضوع که از هم اکنون، همه آزمایش ها نشان می دهند که 1.35.3 در واقع آماده است. همه مشکلات در 1.35.0، 1.35 شناسایی شده اند. .1 و 1.35.2 را نمی توان دوباره ایجاد کرد.


بنیانگذار کاردانو ترس جامعه را با بیان این موضوع که Vasil با عجله پیش نرفته است و گره 1.35.3 به خوبی آزمایش شده بود، کاهش داد.


shape